contabilitate, servicii legale, consultanţă fiscală și de muncă.
Servicii de asistență integrată în faza de înființare de noi societăţi în România.
Asistență în definirea de strategii de înființare de noi afaceri în România :
• Asistență în definirea de costuri de înființare și funcționare în România (salarii, obligații sociale, impozite și taxe, costuri de construcţie și de construcţie nouă, energie, finanțare, asigurări, transport etc…)
• Asistență în definirea localizării optime pentru afacerea ta. Studii comparative.
• Build-to-suit (închirieri pe termen lung) vs. Auto-promovare industrială. Te ajutăm să compari alternative în funcție de necesitățile tale și de profilul tău de risc. De asemenea, dispunem de un palmares de acorduri cu investitori internaționali care au construit în conformitate cu necesitățile clienților noștri.
• Căutare de terenuri și amplasament și asistență în faza de due-diligence, negociere și încheiere de acorduri.
• Asistență în negociere, încheiere de acorduri și implementarea lor cu instituții financiare internaționale (i.e BERD, ICEX)
Asistență în timpul fazei de înființare operaţională a afacerii:
• Căutare de furnizori de bunuri, lucrări și servicii aferente montării fabricii, montaje electrice, mecanice, instrumentare
• Sprijin în căutarea de subcontractanți de producție, materiale și componente pentru procesul de fabricare, în conformitate cu necesitățile și specificațiile clientului.
• Consultanță, sprijin și căutare de furnizori în activităţile de recrutare, coordonare și reprezentare a clientului în prima fază de selecţie a candidaților, precum şi în activităţile aferente planului de training al personalului în conformitate cu specificațiile clientului.
• Asistență, sprijin și coordonare în vederea obținerii de autorizații parțiale și de funcționare (AF) a noului amplasament (autorizare de mediu - APM), asigurare și sănătate (SSM), autorizație sanitară (AS-AVS), situații de urgență (SI), pompieri (PSI), riscuri în muncă (SSM), medicina muncii (MM) ), precum şi și obținerea de alte autorizații specifice derivate de la activitatea concretă a clientului.
• Coordonare și reprezentare a clientului în timpul fazei de construcție/ extindere/adecvare a halei. Relația cu societatea(ile) de construcții, societăţile de supraveghere și informarea clientului.
• Externalizarea departamentelor contabile, administrative și legale în timpul fazei de înființare operaţională a afacerii, în conformitate cu necesităţile pe care le presupune afacerea
• Asistență în timpul fazei de demarare și de predare a proiectului tău.